Հաշվետվության փաթեթ

Այս կիսամյակի ինձ համաի ամենահետաքրքիր և ձեռքբերումներով լի տարին էր։ Սկսեմ նախագծերից, քանի որ դրանք ատ չեն։

ՆԱԽԱԳԾԵՐ
Քիմիայի իմ տարրը Մագնեզիումն էր (Mg), որի մասին ծավալուն աաշխատանք եմ կատարել և դասի ընթացքում նրա վերաբերյալ փորձ եմ կատարել։ Ահա և այն Մագնեզիում (Mg)։

Պատմության շատ հետաքրքիր նախագիծ ենք ունեցել, որին սիրով մասնակցել եմ։ Պատմել եմ նախա-նախապապիս մասին՝ Եղիշ պապի։ Ավելի մանրամասն իմանալու համար անցեք այս հղումով՝ Մեր գերդաստանը։

ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Իրականում չեի սպասի, որ այս առարկան այդքան կսիրեի, բայց ամենաիրելի առարկաներից մեկն է։
Ֆիզիկական անձ-Իրավաբանական անձ
Մանկավարժական աշփատողի իրավունքներն ու պարտականությունները
Սովորողի իրավունքներ Իմ կարծիքը
Գնահատում: Իրավունք և իրավագիտություն հոկտեմբեր
Սովորողի իրավունքները


ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Ծառերը. Հերման Հեսսե
Շառլ Բոդլեր «Օտարականը»
Ժակ Պրևեր «Ավելի վատ»
Ափսոս էր երեխան
Խորխե Լուիս Բորխես «Պարացելսի վարդը» Վերլուծական
Խուլիո Կորտասար. Փոքրիկ դրախտը. Վերլուծություն


ԱՌԱՋԻՆ ԲՈՒԺՕԳՆՈՒԹՅՈՒՆ
Կարծում եմ, որ Առաջի բուժօգնությունը մեր դասերից ամենահետաքրքիրն է, քանի որ թեման անցնելին հնարավորության դեպքում նաև փորձում ենք ինքներս “հայտնվել այդ իրավիճակում” և գտնել բոլոր հնարավոր խնդրի լուծման տարբերակները։
Առաջին օգնություն՝ ամփոփում
Սննդային անվտանգություն
Սննդային անվտանգություն


ՁԵՌՔԲԵՐՈՒՄՆԵՐ
Գլխավոր ձեռքբերումս անշուշտ Zenith band-ն է։ Հոկտեմբեր ամսվանից սկսաց Zenith band-ի անդամ եմ, նվագում եմ ստեղնաշարային գործիքներ։ Մենք արդեն ունեցել ենք երեք համերգ, նրանք են՝ Հոգտեմբերի 14-ի մեդիաուրբաթը, ճամփորդություն դեպի Չավախքը և դեկտեմբերի 16-ի Ավագ դպրոցի մեդիաուրբաթը։

Leave a comment